הדמיה בית פרטי

Homega 3D שירותי סיורים וירטואלים

הדמיה בית פרטי

לחסוך בזמן יקר וכסף

הדמיה בית פרטי, מאפשרת לכם בנוסף לשליטה בתכנון האדריכלי ולביצוע שינויים כאלה ואחרים, לשלוט בכל עת בתכנון הבניה וגם לתכנן את עיצוב הפנים של הבית, כמו לדוגמא, לתכנן את מספר וגודל הרהיטים שאתם מזמינים, את המיטות, הארונות, השולחנות והסלון, ואת הנישה למקרר, לכן אל תסתפקו בפחות מהמקצועי ביותר שהוא אדריכל.

הדמיות פנים והדמיה בית פרטי בפרט מאפשרת לכם שני יתרונות עיקריים שמזמן חסכו לכם את הכסף ששילמתם עבורה: 

יתרון ראשון הוא שליטה אדריכלית מלאה – על ידי סיור וירטואלי בתוך חלל המבנה, כולל שינויים אדריכליים שאתם רוצים לבצע, בקלות ובמהירות אתם יכולים לבצע אותם בהדמיה האדריכלית, לבדוק אותם מכל הכיוונים ולקבל החלטות. 

יתרון שני הוא שליטה בעיצוב הבית – בעזרת הדמיה של הבית הפרטי שלכם, וסיור וירטואלי בתוכו, תוכלו  גם לעצב וכמובן לאבזר את הבית. ניתן להוסיף להדמיה את כל הרהיטים שאתם רוצים לעצב בתוך הבית, כל זאת עוד לפני שהוצאתם שקל אחד אצל מעצב רהיטים. 

בעצם תוכלו לקבל הדמיה של הבית הפרטי שלכם כפי שיראה ביום שבו תיכנסו אליו. מושלם לאחר בניה כולל רהיטים ,מדפים, סלון, ארונות בחדרי שינה, שולחנות בחדרי הילדים ועוד, לא כולל הילדים.

לסיכום כדאי לזכור שמומלץ לצאת לפרויקט החלומי שנקרא בניית הבית הפרטי שלכם, עם האדריכל שאתם שלמים עם הבחירה שלו ושאיתו ומרגישים שיתוף פעולה מספק ומלא, וכמובן עם הדמיה אדריכלית של הבית הפרטי שלכם, שהאדריכל יבצע עבורכם באופן מקצועי. שכך אתם בטוחים שתהיו מרוצים לכל אורך התהליך.

ראו מידע נוסף אודות: הדמיית דירה | הדמיות עיצוב פנים | הדמיית מטבח

חזרה אל דף הבית

הדמיות בית פרטי- בזכות עיצוב פנים

הדמיית בית פרטי נעשות היום בכל מיני היבטים: דירות ובתים למגורים, תכנון ועיצוב משרדים, אולמות עבודה ועוד. הדמיות אלה מעניקים מימד אמתי לבחינה של פרויקט עיצוב הפנים, תוך הצגת ההתנהגות האנושית בחלל המעוצב. במקרה למשל של תכנון חלל משרדי, חשוב לשים לב שלעיצוב יהיה חלק ותרומה למשוך אליו כוח אדם איכותי, יעזור לשמור על כוח האדם הזה ויגרום למי שעובד במקום ל"גאוות יחידה".

בעיקר במשרד לעיצוב יש תרומה ליצירת האווירה הנכונה. לאווירה הזו יש השלכה ישירה על תוצאות והישגים. כאשר לקוחות מגיעים למשרד שהוא לא מעוצב בנוחות, לא מאפשר תקשורת ישירה והוא צורם הוא חיוור מדי, יש לזה השלכה על ההתנהגות שלהם עצמם, ולעתים גם רתיעה מלהמשיך ולהישאר במשרד הזה.

רק עם הדמייה של משרד תוכלו לרדת לפרטי הפרטים של העיצוב והתכנון ולהבין האם זהו המשרד שבאמת יביא לכם לקוחות וגם ישאיר אותם.

רוצים לשווק נדל"ן- רק עם הדמיות אדריכליות

החלום הכי גדול של הרבה מאוד אנשים, זה איזה בית הם יקנו. הם מדמיינים איך הוא ייראה, איך הם יחיו בתוכו, איך הם ירגישו ועד הריח של עץ התפוזים מתחת לחלון חדר השינה שלהם. כי בית זה בדרך כלל חלום.

אבל הרבה פעמים כדי לשווק את החלום הזה זקוקים היזמים לכמה מוצגי שכנוע, אחד מהם זה הדמיה אדריכלית או הדמיות עיצוב פנים, אשר יעניקו למתעניינים תמונה רחבה, כמעט מציאותית של כל מה שהולך להיות בפרויקט שהם הולכים לשווק. הדמיה כזו יכולה להציג להם את החללים כבר לבושים, עד כדי כך שהם בהחלט יוכלו לראות את עצמם, יושבים שם על הכורסא ליד החלון ונהנים מהנוף. הדמיה אדריכלית מתארת להם את קונסטרוקציית הדירה, את התכנון הפנימי. עושה להם סיור וירטואלי בתוך הדמיה אדריכלית, ממנה הם יכולים ממש להרגיש איך זה לשהות בדירה כזאת. 

מוכרים חיים לא דירה

אנשי נדל"ן ושיווק משתמשים בהדמיות מהסוג הזה, בפרויקטים שעוד לא נבנו בכלל, והם מצליחים למכור יותר דירות בצורה זו. 

אין היום משרד נדל"ן, יזם או שיווק שלא מנצל את הטכנולוגיה של הדמיות עיצוב פנים, כדי לתאר את הפרויקט שלו בצורה מוחשית בפני לקוחות פוטנציאליים. כך אפשר לתת מושג עד לרזולוציות מאוד קטנות  של פרטי פרטים בפרויקט עצמו הן מבחינת עיצוב פנים והן מבחינה אדריכלית. כך מוכרים היום דירות עוד בכלל לפני שתוקעים יסוד אחד על הקרקע. 

חזרה לעמוד הבית

הדמיות 3D וVR

תמונות HDR

תכניות קומה ובניין

אנחנו תמיד לשירותכם

צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו

תשובה לכל השאלות שלכם

יתרונות החברה

למה לבחור בHOMEGA 3D

"Homega 3D" הינה חברה צעירה ומובילה בתחום תיעוד נכסים. החברה הוקמה בשנת 2018 על ידי קבוצת "אומגה טכנולוגיות" המונה 28 שנות ניסיון בענף הבניה והנדל"ן.

הדמיות אדריכליות סיור וירטואלי אומגה לוגו www.homega3d.com

חסכון בזמן

אין צורך לאם נסיעה לנכס, במקום זאת אפשר להציג אותו ישירות במחשב.

סיור וירטואלי https://www.homega3d.com

סגירת עסקאות

יכולת סגירת עסקאות מהירות עם מצגת מרשימה על הנכס.

סיור וירטואלי www.homega3d.com

אפשרות לסיור VR

ניתן לסייר בנכס באמצעות טכנולוגיית VR מקתדמת.

הדמיות אדריכליות אומגה

לגשת מכל מקום

אפרות לגישה מהנייד, טאבלט, מחשב או כל מכשיר אלקטרוני התומך דפדפן.