מצלמה 360 מעלות

איך יוצרים סיור וירטואלי

אומגה עושה את ההבדל

מצלמה 360 מעלות

היתרון הטכנולוגי בשיווק נדל"ן​

אחד ההישגים בהתפתחות הצילום וצילום הסטילס הוא מצלמה 360 מעלות, כלומר מצלמה המצלמת את העולם סביבנו ומייצרת תמונה המראה את העולם ממבט עיניו של מי שעומד ומסתובב על מקומו 360 מעלות ומביט סביב.

טכנולוגית הצילום היא אחת הטכנולוגיות המתפתחות ביותר בעידן שלנו. החל בשלהי המאה התשע עשרה אשר בה הומצא צילום הסטילס, מיד לאחר מכן התפתח צילום הסטילס לצילום בתנועה, ונולד צילום הסרטים.

את הסרטים הראשונים המציאו זוג אחים צרפתים, האחים לומייר שהעמידו מצלמה מול דלת בית חרושת וצילמו את הפועלים יוצאים להפסקת צהריים.
תחום הצילום הוא אחד התחומים הממשיכים ומתפתחים כל הזמן בטכנולוגיה שלהם ומגיעים להישגים לא מבוטלים ואף מפתיעים כמו צילום בלילה ללא תאורה, על ידי צילום בעדשות רגישות במיוחד המשתמשות בהגברת אור הירח, ועוד.
בכל שנה ניתן לבקר בעשרות תערוכות בעולם העוסקות בצילום. צילום זהו תחום בו הטכנולוגיה ממשיכה ומנסה להשיג בין היתר את מה שהעיניים שלנו עושות ללא מאמץ, לכן אנחנו מרוויחים הישגים טכנולוגיים הקשורים בצילום חדשות לבקרים והוא ממשיך ומתפתח.

אומגה סיורים עושה את ההבדל

מצלמה 360 מעלות

למה המצלמה משמשת?

ענקית האינטרנט גוגל למשל, כבר מזמן רכשה מצלמת 360 מעלות. ועושה בה שימוש יומיומי בצילום כל המקומות בעולם, כל הדרכים והערים וההרים והאטרקציות ההיסטוריות והתיירותיות הקיימות בעולם. את התוצאה המופלאה והיעילה ניתן לראות היום במפות העולם של גוגל באינטרנט.
גוגל מאפשר לנו היום לראות כל מקום בעולם בתמונת סטילס אחת, מזוית של 360 מעלות, שצולמה בעזרת מצלמה 360 מעלות. כך ניתן לקבל את התחושה שאתם בעצם עומדים במקום, מסתובבים ומסתכלים סביבכם ב360 ולהתרשם ביתר דיוק מהמקום.

למשל אם אתם עומדים לנסוע לנופש בחו"ל ורוצים להזמין מלון. חכם ונבון יהיה להתרשם מהמלון וסביבתו בתמונת 360 מעלות במפות גוגל, לפני הזמנת החדרים.

למה משמשת מצלמה 360 מעלות אומגה סיורים
שימוש במצלמה 360 מעלות

homega3D עושה את ההבדל

צילום 360 מעלות

מה היתרונות?

למצלמת 360 יש שימושים רבים ונוספים, בין היתר גם בתחום הנדל"ן והבנייה. כל שצריך לעשות בכדי לקדם את השיווק הוא להזמין את אנשי המקצוע המתמחים בצילום 360 מעלות ובניית פרויקטים כאלה, ואין פלא שבמשרדי נדלן ושיווק נדל"ן גדולים ואף קטנים, מזמן הפך הצילום ב360 מעלות לפופולארי ונפוץ ביות בשיווק נכסים.

איך נעזרים בצילום 360 מעלות לשיווק נכסים ?
השימוש בטכנולוגיית צילום 360 מעלות מאפשר לכם לבדל את עצמכם בעולם שיווק הנד"לן, בעזרת סיור וירטואלי בנכס, כמו גם שיווק נכסים על ידי הדמיות פנים של כל חלקי הנכס, הווה אומר כל החדרים, פנים וחוץ בתמונת של 360 מעלות. כלומר הלקוח יכול לשבת מולכם במשרד ותוך זמן קצר ללא יציאה לרחוב, לנסיעה רחוקה אל הנכס במכונית, הכרוכה בחנייה, בזמן קצר הוא יקבל תחושה שכבר ביקר במספר נכסים והוא מכיר אותם על בוריים ויוכל להחליט מיד.

אנחנו תמיד לשירותכם

צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו

תשובה לכל השאלות שלכם

יתרונות החברה

למה לבחור בHOMEGA 3D

"Homega 3D" הינה חברה צעירה ומובילה בתחום תיעוד נכסים. החברה הוקמה בשנת 2018 על ידי קבוצת "אומגה טכנולוגיות" המונה 28 שנות ניסיון בענף הבניה והנדל"ן.

הדמיות אדריכליות סיור וירטואלי אומגה לוגו www.homega3d.com

חסכון בזמן

אין צורך לאם נסיעה לנכס, במקום זאת אפשר להציג אותו ישירות במחשב.

סיור וירטואלי https://www.homega3d.com

סגירת עסקאות

יכולת סגירת עסקאות מהירות עם מצגת מרשימה על הנכס.

סיור וירטואלי www.homega3d.com

אפשרות לסיור VR

ניתן לסייר בנכס באמצעות טכנולוגיית VR מקתדמת.

הדמיות אדריכליות אומגה

לגשת מכל מקום

אפרות לגישה מהנייד, טאבלט, מחשב או כל מכשיר אלקטרוני התומך דפדפן.